WARSZTATY - odbyły się


Poznański Ośrodek Wspierania Przedsiębiorczości zaprasza na bezpłatne warsztaty z komunikacji w biznesie:

"Komunikacja w biznesie – typologia osobowości oraz techniki służące budowaniu relacji z rozmówcą" 9.04.2019 r.

"Zasady komunikacji i tworzenie profesjonalnych relacji biznesowych" 10.04.2019 r.

I. "Komunikacja w biznesie – typologia osobowości oraz techniki służące budowaniu relacji z rozmówcą" 09.04.2019 r.

1. Dlaczego i „Po co” się komunikujemy (cel i potrzeba w komunikacji biznesowej, komunikacja skuteczna, model 5K).

2. Poznanie zasad działania podświadomości i wykorzystanie jej do tworzenia właściwych warunków działania.

3. Metody doskonalenia w sobie i w innych cech człowieka ułatwiających komunikacje i współpracę (proaktywność, pozytywne nastawienie, partnerski model komunikacji TAO).

4. Wrodzone predyspozycje wynikające z temperamentu i ich znaczenie dla budowania relacji:

  • Predyspozycje w komunikacji wynikające z temperamentu – moje atuty i słabości.
  • Z kim mi po drodze a z kim nie i dlaczego - źródła nieporozumień.
  • Rozumienie i odczytywanie zachowania innych w oparciu o temperamenty.
  • Wyróżniki w mowie ciała poszczególnych typów osobowości.


5. Bariery i błędy komunikacyjne – jak ich unikać?

  • Przykłady najczęściej popełnianych błędów w rozmowie
  • Analiza i eliminacja własnych błędów najczęściej popełnianych.
  • Sześć grzechów głównych popełnianych w komunikacji.


4. Techniki komunikacyjne zwiększające efektywność przekazywania i pozyskiwania informacji.

  • Uwaga jako najskuteczniejsza technika okazywania szacunku rozmówcy – cztery elementy okazywania uwagi - efekty z ich stosowania
  • Sztuka zadawania właściwych pytań – rodzaje, znaczenie i trening pytań.

 

II. "Zasady komunikacji i tworzenie profesjonalnych relacji biznesowych" 10.04.2019 r.

1. Struktura komunikatu i rodzaje komunikacji interpersonalnej.

2. Cechy poprawnego komunikatu.

3. Jasna i jednoznaczna komunikacja biznesowa.

4. Co powoduje zakłócenia w komunikacji, a co usprawnia komunikację w biznesie.

5. Wzajemny szacunek w komunikacji i relacji ze współpracownikami i klientami.

6. Reguła tworzenia komunikatów.

7. Metody poznania zasobów i potrzeb klienta,

8. Zainteresowanie celami i potrzebami klienta, uznanie dla jego sukcesów i zrozumienie dla trudności.

9. Tworzenie indywidualnej listy korzyści ze współpracy.

10. Rodzaje kontaktów biznesowych, metody utrzymywania relacji z klientami.

 

Termin I warsztatu: 09 kwietnia 2019 r. (wtorek)
Termin II warsztatu: 10 kwietnia 2019 r. (środa)

Warsztaty odbędą się w siedzibie Ośrodka w godz. 16.30 - 20.30.

Osoby zainteresowane uczestnictwem w zajęciach, proszone są o zgłoszenia osobiste w siedzibie Ośrodka (ul. Klasztorna 16), telefonicznie pod numerem telefonu 61 853 21 86 lub pocztą elektroniczną powp@poznan.praca.gov.pl

powrót Drukuj Stworz PDF

Informacje o artykule

Redakcja: POWP
Data publikacji: 21.03.2019 13:34
Liczba wyświetleń: 1031


Powiat Poznański Poznań ODSWDG ZUS OIP IS Poznań Krajowa Izba Doradców Podatkowych o. wielkopolski UMWW WUP PARP WARP CEIDG PIG WIR KRAZ
OSTATNIO DODANE
 
iinfo